Thursday 19 November 2020

Bandar Utama Di Malaysia Akan Lenyap

Bandar utama di malaysia akan lenyap pada 2050. Dengan situasi inilah ada kajian yang dibuat mengatakan pada tahun 2050 sebahagian malaysia akan hilang daripada peta dunia iaitu tenggelam kerana kenaikan paras air luat disebabkan banyak faktor yang antaranya adalah cairnya iceberg di kutub utara.

Alor Setar Akan Jadi Pulau Klia Sebelah Pantai Pada Tahun 2050

Perkara kagum di jepun.

Bandar utama di malaysia akan lenyap. Bukan sahaja di malaysia bandar bandar di negara luar seperti vietnam bangkok mumbai dan shanghai juga lenyap. Inilah adalah jangkaan awal sahaja yang diambil daripada penilitian dan penyelidikan. Shah alam beberapa bandar bandar utama di malaysia didakwa bakal lenyap kerana akan berada di bawah paras laut menjelang tahun 2050.

Bandar bandar utama seperti bangkok mumbai dan shanghai akan lenyap. Bandar utama di malaysia akan lenyap pada 2050 november 2019 institut penyelidikan hidraulik kebangsaan malaysia nahrim melalui kementerian air tanah dan sumber asli kats ingin memberi penjelasan kepada laporan akhbar sinar harian bertarikh 6 november 2019 berhubung bandar utama di malaysia akan lenyap pada 2050. News info november 26 2019 terdapat kalangan kita yang prihatin terus membincangkan bagaimana seriusnya kes4n pemanasan gl0bal kepada dunia dan malaysia turut menerima impak perubahan iklim yang akan berlaku dalam tempoh 30 tahun dari sekarang.

Jika ini betul betul berlaku pada tahun 2050 ini apa persediaan kita ketika ini. Antara kawasan yang terjejas akibat. Banyak kesan yang dapat dilihat apabila situasi ini berlaku terutamanya pada projek perumahan.

Bagan datoh teluk intan kuala selangor. Kajian baru menunjukkan bandar bandar utama di malaysia akan berada di bawah paras air laut menjelang tahun 2050 kata hantaran yang tular sejak semalam. Perkara itu didedahkan pusat penyelidikan swasta centre for governance and political studies cent gps melalui twitter rasmi hari ini.

Shah alam beberapa bandar bandar utama di malaysia didakwa bakal lenyap kerana akan berada di bawah paras laut menjelang tahun 2050. Kajian menunjukkan tahun 2050 beberapa bandar tidak lagi kelihatan dan menjadi sebuah pulau. Dengan hasil kajian inilah dimana ada bandar bandar utama di beberapa negeri di malaysia akan tenggelam seperti di negeri pahang kedah perlis pulau pinang selangor sarawak dan sebagainya.

Perkara itu didedahkan pusat penyelidikan swasta centre for governance and political studies cent gps melalui twitter rasmi hari ini. Sepanjang kawasan parit buntar hingga ke taiping tidak kelihatan.

Dr Xavier Jayakumar On Twitter Kenyataan Media Nahrimkats Melalui Katsmalaysia Ingin Memberi Penjelasan Kepada Laporan Akhbar Sinaronline Bertarikh 6 November 2019 Berhubung Bandar Utama Di Malaysia Akan Lenyap Pada 2050 Https T Co

Bandar Utama 9 Negeri Di Malaysia Dijangka Bakal Tenggelam Menjelang 2050

Centre For Governance And Political Studies On Twitter Keseluruhan Bahagian Selatan Vietnam Termasuk Bandar Ho Chi Minh Akan Tenggelam Pada Tahun 2050 Bandar Bandar Utama Seperti Bangkok Mumbai Dan Shanghai Akan Lenyap Https T Co Gpjzpvzphi

I Live In Teluk Intan How Am I Supposed To Live When There Is No Land Anymore Btw I M 19 Years Old Army Of Pewds 9gag

Tnti Tnti Memahami 100 Bandar Di Malaysia Akan Lenyap 82 Tahun Lagi

Bandar Utama Di Malaysia Akan Lenyap Pada 2050

Sukasuka 2050 Bandar Utama Di Malaysia Akan Tenggelam Facebook

Kenyataan Akhbar Kats Penjelasan Kepada Kementerian Tenaga Dan Sumber Asli Facebook

Bandar Bandar Utama Di Malaysia Mungkin Tengg3lam Menjelang Tahun 2050 Kajian Lepat Pisang

9 Malaysian Cities To Avoid Living In When Sea Lev

9 Negeri Di Malaysia Dijangka Tenggelam 2050 Nanti Jutaan Nyawa Akan Terkesan Erin Sakura

Bandar Utama Di Malaysia Akan Lenyap Pada 2050 News Kini

Suara Pemikir Bandar Utama Yang Bakal Lenyap Dari Muka Bumi

Malaysia Akan Hilang Dalam Peta Dunia Menjelang 2050 Seriuslah Remaja

Kena Standby Diving Set Ni Netizen Risau Bandar Bandar Utama Di Malaysia Ni Bakal Tenggelam Menjelang 2050 Lobak Merah

Bandar Utama Di Malaysia Akan Lenyap Pada 2050 Mynewshub

Bandar Utama Di Malaysia Akan Lenyap Pada 2050 Bazookapenaka

Saintis Muar Bakal Tenggelam Menjelang Tahun 2050


0 comments: